RGH Dash frissítés v2
Ezidőtájt a 16537-es verziójú dashboard az XBOX360 konzolra kiadott legújabb rendszer. Ez az írás bemutatja, milyen lépések szükségesek RGH-zott xboxunk dash frissítéséhez.
Az RGH a Reset Glitch Hack rövidítése. A Reset Glitch Hack egy olyan hardveres beavatkozás ami után az xbox360 konzolon lehetővé válik az aláíratlan kódok futtatása, így a gép teljes mértékben kihasználható.
Miért jó az RGH / JTAG?
- Bármilyen XBox 360-ra írt program futtatása, bárhonnan – tipikusan homebrew, emulátorok, arcade stb.
- Régiókód feloldása, azaz bármilyen (akár NTSC) régiós játékok is mennek
- Mivel nem lemezről mennek a programok, az XGD3, AP25 és bármilyen más esetleg a jövőben megjelenő lemez alapú védelem ki van védve.
- Ha a gépben van belső winchester, akkor oda akár FTP-n keresztül közvetlen számítógépről is másolhatsz bármit
- A belső HDD méretkorlátozásának és „eredetiségvizsgálatának” teljes feloldása, azaz akár 1TB-os 2,5-es notebook merevlemezt is beépíthetsz
A Frissítés menetét a J-Runner program és egy Routerrel összekötött Xbox segítségével szemléltetem. Természetesen más programmal is hasonló a frissítés menete.
A NAND hoz és a CPU-Key hez WEB felületen fogunk hozzá jutni. Szerintem ez a leggyorsabb, ha nincsenek meg adatok. Ha össze van kötve az Xbox a Routerrel akkor onnantól kb. 3 perc alatt meg vagyunk a frissítéssel.
- Xell elindítása az Xbox-on
- Web böngésző elindítása, Xbox IP beírása
- CPU-Key illetve NAND lementése min 2x, főleg, ha hibás block van benne
- JRunner elindítása
- Legfrissebb Freeboot legyártása
- Xbox 360 frissítése
- Avatarok telepítése
- Enjoy !!! :
Lássuk akkor részletesen az Dash frissítés lépéseit.
1. Lépés: Indítsuk el a Xell-t az Xbox 360-n. Általában a tálcanyitó gombbal indul. Várjuk, meg míg bejön a Xell, majd írjuk be a TV/Monitor képernyőén látható IP-címet (amit kapott az Xbox) a WEB böngészőnkbe. Megkapjuk az Xbox CPU-Key-t és a NAND tartalom letöltésének lehetőségét. Másra nem is lesz szükségünk.
IP cím: pl.: 192.168.1.101.
Ezt a képet kell kapnunk:
2. Lépés: Mentsük le egy a CPU-Key-t mondjuk egy txt fájlba (cpukey.txt). Ha ezzel meg vagyunk, akkor mentsük le a Xbox NAND tartalmát is. Jegyezzük meg, hogy hová is mentettük le a NAND-t mert kelleni fog még. A NAND tartalom lementéséhez kattintsunk a Raw Falsh melletti Download gombra. Lehetőleg 2x töltsük le a NAND-t. J
A képen látható:
**Megjegyzés: Nekem erre a helyre mentette le a NAND-t. (C:\Users\Tuba\Downloads ). A letöltési hely személyenként változhat.
3. Lépés: Ha meg vagyunk a CPU-Key és a NAND lementésével, akkor kikapcsolhatjuk az Xbox-t, majd indítsuk el a JRunner programot. Lehetőleg a legfrissebb verzió legyen a PC-n.
4. Lépés: A programban nyissuk meg a lementett NAND-t a „Source File” résznél. Lehetőségünk van a letöltött NAND-k összehasonlítására. Ilyenkor meg kell nyitni a másodiknak letöltött NAND-t az „Additional File” nál. Ha betöltődött akkor kattintsunk a „Nand Compare” gombra. Ha minden rendben van akkor ezt az üzenetet kapjuk „Nands are the same”. Esetleges Block hibákat a JRunner kijavítja. Eredmény „Bad Blocks Remapped”
Lásd a lenti képeken:
5. Lépés: Miután megnyitottuk a JRunnerrel a NAND-t, írjuk be a lementett CPU-Keyt a megfelelő helyre, (cpukey.txt) vagy másoljuk egyből ki a Weboldalról és illesszük be a megfelelő helyre.
Lásd a képen:
6. Lépés: Ha beírtuk a CPU-Key-t akkor a program ellenőrzi, hogy a CPU-Key illetve a NAND rendben van e, ha igen akkor ezt az üzenetet kell kapnunk a Conzolon (fekete kis ablak) „CPUKey is Correct” illetve „Key already Exists”
Lásd a képen:
7. Lépés: Ha minden rendben ment, akkor válasszuk ki a legfrissebb Dash Version-t a lenti képen látható is. Ajánlott csak a legfrissebb Dash-t letölteni a programmal, így nem kell válogatni a Dash-ok között.
8. Lépés: Ha ezzel meg vagyunk, akkor kattintsunk a „Create Image” gombra. A program fel fog hozni egy kis ablakot ahol ki kell választanunk az Xbox 360 alaplapjának a típusát. Ha nem tudjuk, hogy milyen alaplap van a gépünkben akkor a KV Info fül alatt megtekinthető.
Lásd a lenti képen:
9. Lépés: Miután kiválasztottuk az alaplap típusát, a program legyártja a frissített NAND-t. A Consolon ezt a feliratot kell kapnunk.
pl.:„Saved to D:\Xbox 360 Cuccok & GAME\SOK OKOSSAG\RGH&JTAG\J-Runner (256)\316037192305
Image is Ready”
10. Lépés: Most kell használnunk a Pendrive-t amit említettem is dokumentum elején. Csatlakoztassuk a PC-hez, majd másoljuk fel a frisített NAND-t és a xenon.elf, -t amit a fent letöltöttünk.
11. Lépés: A pendrive-t csatlakoztassuk az Xbox-hoz, majd, indítsuk el a Xell-t. Miután megtalálta a Xell az „updflash.bin”-t, elkezdi beírni a NAND-ot. Mikor végzett a beírással kiírja, hogy kapcsoljuk ki a gépet. „Image written, shut down now!” Ilyenkor kapcsoljuk ki a gépet, majd húzzuk ki a Pendrive-t az Xbox-ból.
12. Lépés: Kapcsoljuk be a gépet és miután elindult a gép már az új frissített Dash indul el természetesen „AVATAR”nélkül. Le kell töltenünk a hivatalos Dashboard frissítést. A Dashboardból azt a verziójú frissítést töltsük le amilyenre a NAND-t is frissítettük. pl.: 16203-ra frissítettünk akkor a Web oldalról is e verziót töltsük le (2.0.16203).
13. Lépés: Ha letöltődött a frissítés, akkor csomagoljuk ki mondjuk az Asztalra. Miután kicsomagoltuk kapunk egy mappát ezzel a névvel: „$systemupdate”-ezt a mappát másoljuk fel a Pendrive-re. Ha ezzel meg vagyunk, akkor csatlakoztassuk ismét az Xbox-ba. 5-10ms múlva a rendszer felkínálja a frissítésnek a lehetőségét.Ha ezt még sem kínálná fel az Xbox, akkor a pendrive-n lévő mappát át kell nevezni „$$ystemupdate”-re és újra megpróbálni a frissítést.
14. Lépés: Ha minden rendben lezajlott, akkor már van Avatarunk is. Készen is vagyunk a frissítéssel!!
A leírás eredetije: >> itt << és >> itt <<